torsdag, januar 21, 2010

Gikk løs på dørene idag:)

Egentlig var planen å vente med å male dører til jeg var ferdig med absolutt alt annet:) Men nei.....når jeg får lyst til å male dører så gjør jeg det:)

Det som er litt kjedelig med dørene er at de er helt flate, uten noen liste/vinduer (eller hva det nå kalles). Men planen er å jukse litt å lage noen fake. Tenker rett å slett på å kjøpe noen fine tynne lister å lime på dørene. Det gir de litt mer liv vil jeg tro....vi får se hva det blir til etterhvert:)

Gamle dørklinker er heller ikke særlig samarbeidsvillige synes jeg...fikk de ikke av (det var like før jeg brukte vill og hysterisk vold, men klarte å besinne meg) så de får bare henge på til jeg finner det riktige verktøyet til å ta av den j.... lille splinten som er fanden selv....:) Jeg smiler nå men jeg gjorde ikke det isted;) Planen er jo å bytte ut alle sammen så av skal de!!!:)

Grunnet soveromsdøren og døren opp til loftet før jeg tok listene rundt verandadøren og døren selv:)


2 kommentarer:

  1. Eg bøyer meg i støvet over alt du får til! Det blir kjempefint! Gler meg til å sjå fleire bilder:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Annika;)

    Det tar tid men det går fremover:) Jeg å ta det når jeg har lyst så det går i rykk og napp - men fremover:)

    SvarSlett