fredag, desember 17, 2010

Andre grunning på dørene og litt pynt..

..jammen skal det ikke mye til for at ting skal bli litt bedre...

Gangen har blitt 10 ganger "varmere" bare med å male noen dører og en kommode, sette inn en stol og litt stæsj:) Enda ikke ferdig:) Må se å få kjøpt ett fint stoff til stolen å trekke den om;) Blir vel samme stoff som på den andre stolen selvom jeg håper jeg klarer å la være å myrde armlenene på denne;)

Var innom Skeidar idag for å se etter noen bilder - men fant ingenting som jeg ville ha på veggene i gangen - vanskelig med bilder rett og slett! De man finner, er jo så svindyre at de bare er å glemme...

Så furtemule dro på plantasjen å ble i litt bedre humør da hun fant noe pent å ha på kommoden;)

Dørene er malt 2 ganger nå med grunning å det begynner å bli så bra, så bra;) Klinker må jeg se å få kjøpt også  - å ett teppe hadde vært kjekt å ha der - gulvkaldt;)

Jeg vet ikke hvilken kurver jeg skal ha i kommoden men liker de samme som jeg har på kjøkkenet - bare litt større...får se hva det blir til.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar