torsdag, februar 11, 2010

Det går fremover med vinduene og listene i stuen...

...selvom det går noe trått til tider;)

Litt seigere å holde på om vinteren synes jeg. Alt er så mye lettere når man kan ha dører og vinduer oppe, få luft og varme;) Ikke jete ovnen nede i gangen hele tiden med ved mens man jobber;)

Planen var å gjøre ferdig det siste vinduet og de siste gulvlistene idag så jeg endelig kan ta en skikkelig stuevask å få ryddet skikkelig ferdig der, men nei da. Ble avbrutt av at hovslageren min ringte å kunne komme så da måtte jeg jo dra i stallen. Vardar er viktigere enn litt maling, sparkel og akryl:)

Så da får jeg leve i rotet til i morgen - DA skal det bli ferdig! Selvom det ikke blir helt ferdig teknisk sett.....Yttervinduene må jeg vente med til jeg kan ha de oppe. Nytter ikke male de igjen da det blir kant... ja, ja, tungvint skal det være. Kunne jo ventet med alt til våren, men vil jeg male vinduer så vil jeg male dem:)

Dessuten skal jo taket males ogsåååååååååååååååååååå.............Hørt om å begynne i riktig ende????:)

Så lenge det går fremover får man være fornøyd vel:) Å det blir mye finere når vinduene blir knall hvite å ikke har den gamle gulne hvitfargen som de hadde:) Litt freshere:) Så får man bare tåle å flytte litt rundt på møblene en stakkar stund:)

Gleder meg til taket blir like hvitt som vinduene - dèt vil virkelig bli prikken over ièn:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar