tirsdag, desember 14, 2010

Endelig fått ånden over meg til å gjøre noe med gangen...

...den har jo bare blitt malt sånn kjapt å hivd inn kommoden fra verket, å thats it..

Så noe måtte gjøre.. Det er en vanskelig gang synes jeg....det er hele 7 dører der nede!!! Pluss en ovn...så da er det lissom vanskelig å få noe ut av rommet...iallefall synes jeg det;)

Jeg faller jo stadig tilbake til brunsvart som kontrast, så intent unntak denne gangen. Derfor ble det kjøpt maling idag å jeg satte i gang med det første strøket. Har jo en ide oppi hodet mitt om hvordan jeg skal ha det å det ser ut, etter 1 strøket at det kan være noe i ideen min....

Hele gangen er jo lys antikk og dørene skal jo bli hvite - derfor må det til litt mørk farge... den andre loppisstolen skal få en overhaling også men enn så lenge får den ett brunt saueskinn oppi seg;) Kjøpte av Heidi idag;) Fiiiiiiiiiiiint;)

Med litt stæsj på kommoden og noen bilder her og der tror jeg det blir mye bedre. Fått hengt opp hodelaget i trappa også - bilder i rammen mangler fortsatt....puh!;)

Fått bestilt resten av trappeflisene idag også og 2 nye knotter til kommoden i gangen - samme som på stuebordet;);)

Ting tar tid men det får det bare gjøre;)




2 kommentarer:

  1. Hva med å ta håndløperen brunsvart også, Mona? Husk heftgrunning først i såfall :O)

    SvarSlett
  2. Ja jeg har tenkt på det faktisk å har planer om det;);) Bruke den beisen jeg kjøpte hos deg;)

    Ting tar tid som sagt - å den må pusses skikkelig ned pga lakk - utejobb tenker jeg - dvs sommer;)

    SvarSlett