tirsdag, juni 22, 2010

Litt mer veranda:)

Det blir mye veranda og klatrebuskbilder for tiden - men det er lissom det det blir når det står litt stillgang på kjøkkenet;) Noe må jeg jo legge ut her:)

Idag dekket jeg kortsidene på verandaen - må være litt effektiv mens jeg har gjerdesaga til Jan, å ikke minst få levert den tilbake innen rimelighetens tid.

Litt tungvint å gjøre det alene da disse plankene jaggu er tunge nok å holde når man skal skru i den ene enden samtidig som man skal få rett avstand... men det gikk da på ett vis - om man ser bort ifra at jeg klarte å klemme fingeren min noe så inn i h..... da jeg skrudde opp ett bort....F. F...! å vondt det gjorde! Heldigvis fant jeg reversen før jeg svimte tor;););) Ja, ja, jeg er ingen snekker men den som ikke prøver;)

Mot plenen gjorde jeg meg litt flid å buet det ene bordet å fylte opp med småstein så det ble tett og pent. På baksiden orket jeg ikke bue noe som helst, så det ble litt så som så. Men det er lissom "bak i skaugen" så ingen som vil stå der å studere:) Skal fylle opp med stein her også men hadde så vondt i skuldrene da jeg var ferdig at jeg får ta det en annen dag:)

Satte også på ett bord til på langsiden på venstre side, da gløppet er litt større her enn ved trappen. Her buet jeg også bordet slik vi gjordet det på bordet over:) Ble så fint så:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar