lørdag, juli 03, 2010

Plutselig dukket det opp en rosebusk i hagen;);)

Jammen har jeg ikke en rosebusk i hagen;););) Spennende med stor tomt skjønner jeg for man kan visst få en overaskelse - en hyggelig en også - sånn helt plutselig;)

Fikk helt tilfeldig øye på denne busken idag da jeg sa hade til Tom Inge som kom på besøk. Rart jeg ikke har sett den før for den lyste så fint opp og er iallefall 2 meter  - men det skal jo sies at den er så og si gjengrodd av mye annet rart, så jeg skal få ryddet opp rundt den å kanskje skjære den litt ned til høsten (eller våren, må sjekke hva som er best), så den kommer enda bedre fremover:)

Det er en nyperose for det er mange nyper på den å etter litt titting og leting på nett trooooooooooor jeg det kan være eplerose (rosa rubiginosa) eller kanelrose (Rosa majalis). Eller kanskje det ikke er noen av dem;);) Er de som ligner mest iallefall:)

Kjempeflotte blomster, akkurat i riktig farge:):)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar