søndag, august 16, 2009

Nå er benken og kommoden snart ferdig



Å de blir svært så fine synes jeg:):) Spesielt fornøyd med kommoden-den kommer til å passer perfekt i gangen på Nakkerud:)

Bare noe småflikk igjen som å rense hengsler, skruer og beslag på benken å tapetsere på to esker til som skal stå i de nederste hyllene i kommoden-billigst det sånn med det første:)

Egentlig burde jeg finne noen andre beslag på benken da kurvene her er brune og planen er å ha den i stuen. Men får titte litt å se hva det blir.

De gamle knottene som satt på skuffene til benken satte jeg på kommoden. Så får jeg finne noen andre knotter seinere til benken-de skuffene synes jo ikke heller bak dørene. De passet perfekt inn i stilen med de svarte kurvene og eskene:)

1 kommentar:

  1. Så kreativ og nevenyttig du er Mona! Jeg er kjempe imponert over deg jeg!!
    :) Gunn

    SvarSlett