onsdag, september 09, 2009

Flyttedagen er over å mye har skjedd...

Her har det vært full rulle den siste uken!!!!

Fikk ikke nettforbindelse før i går så nå er det på tide med en liten oppdatering:)

Flyttingen startet såvidt forrige helg-det var full kræsj med min tante som skulle være ute samme tid som jeg skulle være inne. Men etter en del planlegging og velvilje fra begge sider, kom vi oss gjennom flyttingen med slektskapet i behold:)

Da alle ting var innomhus var det bare å sette igang i den ene enden:) Stuen var det første som gikk til pers da jeg måtte vente på min gode rørleggerkompis Tom Inge til noen dager seinere før vi fikk begynt med badet og wcen.

Det var godt jeg hadde jobbet inn flexitid så jeg kunne ta 1 uke fri for det tar tid å flytte å komme i orden ja.... godt en ikke flytter oftere.....:)

Stuen var gusjegrønn...jeg hadde bestemt meg for at jeg ville ha det så lyst så mulig etter min "mørke" tid på Verket med lavt tak og "ullen" følelse.

Antikkvhit ble valgt og den har jeg bestemt for å ha i hele huset egentilg-enkelt og greit så får man en helhet også:) Etter å ha malt stuen er jeg rett og slett forelsket i den fargen:) Gleder meg til å male den i resten av huset også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar