lørdag, januar 16, 2010

Fresher opp bestemors gamle kjøkkenstol

Hadde planer om å male meg videre innover i stuen på lister idag men av alle ting så glemte jeg helt at jeg var tom for maling fra igår!!! Kunne jo rukket butikken opptil flere ganger OM jeg hadde husket på det:)

Så, i mangel på noe å gjøre - for noe skulle jeg gjøre!- fant jeg frem bestemors gamle kjøkkenstol som sto igjen i boden her, vasket den og fant frem noe gammel maling jeg hadde med på flyttelasset.

Grunnet den en gang nå så får den stå å tørke før det blir ett lag til. Toppstrøket blir vel antikkhvit tenker jeg å så finner jeg ett fint stoff å trekker om puten. Har planer om noe skriblerier på toppen men vi får se:)

Da det var gjort tok jeg meg en runde med akryl"gønner`n" å fikk tettet litt lister og div:) Så jeg fikk da unnagjort noen timer med vettu ærbe idag også:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar