lørdag, januar 16, 2010

Endelig kom maleånden på besøk igjen:)

Trodde den var forsvunnet for godt men neida, den hadde nok bare tatt en litt lenger juleferie:)

Har vært skikkelig kaldt en god stund nå så har rett og slett ikke tatt i malekosten siden lenge før jul - har hatt nok med å stappe ved i ovnen for å prøve å holde huset litt lunk;);) Men nå er det bedre tider å i dag fikk jeg brått lysten igjen:)

Så jeg gikk løs på taket i gangen oppe som kun var grunnet en gang. Gikk over det to ganger til med grunning - suger skikkelig de gamle brune takplatene men nå tror jeg det er klart for ett strøk med takmaling:)

Kastet meg over listene i gangen også. Grunnet en gang fra før av så idag fikk de ett strøk med listmaling før jeg grunnet meg videre rundt hjørnet å den ene gulvlisten i stuen:) Men da var det stopp på listmalingen så jeg må kjøpe mer på mandag:) Men ser meg fornøyd med dagens jobb-godt å komme litt i gang igjen:)

Noen bilder med mobil må det bli. Men kvaliteten blir desverre så som så og yter ikke resultatet rettferdighet er jeg redd;) Men det får gå:)

Jeg blir stadig fasinert over hvilken underverker maling og litt sparkel kan gjøre:)









Kjøpte meg en 2 seter sofa i samme som den jeg har i 3 seter her om dagen. Ble litt bedre i stuen med en gang - så slipper folk å sitter oppå hverandre når de kommer på besøk også:)

Gleder meg bare til jeg er ferdig med å male vinduene OG taket i stuen. Det hvite gjør lissom alt i kontrast til de antikkhvite veggene:) Gardinene er helt grufulle men de får gå til jeg finner noen fine liftgardiner. Jeg liker IKKE vanlige gardiner nemlig:) Ja ja, det kommer seg iallefall:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar