søndag, august 01, 2010

På tide med en oppdatering igjen;)

Datt visst litt ut av denne bloggingen;);)

Stuetaket er endelig blitt malt - det ble stooooooooooor forskjell:)

Før, med maskeringtape klar:

Etter ett strøk. Malte tre tilsammen så jeg skulle være sikker på at det ikke ble noen skjolder. Hele stua ble en del lysere kan man si:)

  

Så har New Dawnen blomstret som bare det i lang tid å det kommer stadig nye blomster:) Den er superfn å vokser jevnt og trutt:)

  

Har malt kommoden oppe i gangen - kontraster er skikkelig fint:) Å med en flott sølvvase fra skeidar med en orkidè oppi ble det veldig mye freshere enn slik det var:)

Før: Fin men ble litt platt synes jeg:)

  

Etter: Mørkt og dårlig bilde som vanlig, men fint ble det:)

  

Så kjøpte jeg meg noen skikkelig fine knotter til skuffene i stuebordet. De er så utrolig stilige å fikk bordet litt "høyere opp";)

  

Var innom Heidi for en stund siden for å kjøpe noe maling. Da hadde hun fått inn noen helt nydelige sommerfulgstickers som jeg bare måtte ha til soverommet:):):) Glitrer i turkis - første jeg ser når jeg åpner trøtteøya mine om morgenen der de har fått plass på veggen ved døra:):)

  

Sånn, en superkjapp oppdatering på det som har skjedd for en stund siden;)

1 kommentar:

  1. Så flink du er frøken!
    Knottene var helt rå - og sommerfuglene super herlige!

    SvarSlett