søndag, september 13, 2009

Maling, maling å atter maling





Ja, det blir en del maling ja....:)

For det første må jeg male alle nye bord som skal byttes på taket. Det kommer til å bli veldig fint når alt er ferdig- Jan la på ett par takstein for å vise:) Resten av taksteinen kommer i morgen.

Så er det vinduene som skal bli hvite. Tatt 4 i helgen å takket være stillaset slipper jeg rimelig greit unna. Ser for meg malingspannet, pensel og meg selv høyt oppi en stige....

De er så gamle at det egentlig bare er å kaste på maling;) Men skal gjøre meg såpass flid at jeg går over med glassskrape etterpå å fjerner de værste bommertene:)

Nå gjenstår bare ...... 7 vinduer:)

Så har jeg også gitt inngangspartiet ett lite strøk med maling-lyst og fint:)

I morgen blir det vel noe annet å male..:)

Male, male, male, male, male......:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar