onsdag, juni 16, 2010

ENDELIG har jeg fått veranda:):):):)

Å jeg ELSKER den allerede!!!:)

Mandag kom Jan å begynte med fundamentet, som var temmelig enkelt da det er berg under alt sammen. Han kunne dermed bare bruke leca i litt støp litt nede i bakken.

Tirsdag kom han å gjorde ramma med 2"6 før jeg og Rune satte igang med toppstrøket; verandabordene:)

Jobben var grei den - blitt en skikkelig dreven jente på gjerdesaga, tommestokken og drillen - men gud hvor det tok tid.... Jan var vel ferdig kl 1330 å jeg og Rune holdt på til ca 2130. Å verandaen er ikke større enn 8x 3 meter selvom det jammen meg er stort nok:):)

Vi lagde en liten søt trapp også:) Det eneste som står igjen er litt dekkbord på kortsidene:) Får se om jeg får gjort det en av de nærmeste dagene mens jeg er i siget:)

Levegger og litt gelender skal også på hver av kortsidene men vi får nå se når det blir gjort...ikke noe brå hast for min del iallefall - er i såfall bare jeg som faller ned der og ingen andre;)

Idag kjøpte jeg noen nye puter å ett par blomster å ordnet litt utpå der - å det ble svært så koselig synes jeg:) Bordet og stolene trenger ett strøk med maling men det er ganske sjarmerende slik det er nå også.

...gjett hvem som lå å vugget seg i halvsøvne ute i solen idag.....:)

ELSKER, ELSKER, ELSKER den:):):)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar