søndag, juni 06, 2010

Litt mer pusling i hagen:)

Det er, mildt sagt, mye å ta tak i på dette stedet her....

En del av tomten består av berg som rett og slett er gjenvokst med mose og div ugress. Så i ettermiddag fikk jeg plutselig lyst til å begynne å fjerne noe av det. Fint med rene berg synes jeg å det er så mye grønt her fra før av at det vil lette litt på inntrykket "inni skauen her".

Men for en jobb da gitt;););) Enkelte steder er det så mye over berget at det tar godt med tid å svette å få det vekk. Men får ta det litt etter litt - fikk gjort en del i kveld da, å det hjalp bare det. Men tror jeg skal fordele "moroa" utover sommeren.......:)



Endelig fått noen blomster oppi jerngryta også - var en svipptur innom Fjordly idag da jeg måtte ha noe klematisen kan klatre i:) Husker jammen ikke navnet på de, men fine er de:)

  

Har ikke fått skrudd opp espalien ennå da - den får stå litt slik til klematisen vokser seg litt større så jeg kan skru den litt oppå veggen og ikke helt nede:) Får nå bare håpe den VIL klatre da;););)

 

Så fikk jeg øye på noen små stemorsblomster (tror det er det iallefall) borti komposthaugen. Så jeg gravde de opp å plantet dem ved veggen ved siden av klematisen:) Kommer de mer til sin rett selvom de ikke helt er i fargekoden min:) Men pene er de lell:)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar