tirsdag, juni 01, 2010

Klematis Hagley Hybrid i jorden:)

Idag var jeg på Plantasjen å kjøpte meg en Klematis. De hadde heller ikke den rasen jeg egentlig vil ha, Dawn, (Fjordly hadde heller ikke), så jeg fant bare en jeg likte mht farge. Jeg vil jo ha alt i hvitt, rosa og lilla jeg da - av en eller annen merkelig grunn;);)

Den ble plantet etter alle internetts kunstens regler så da får vi håpe den vil trives like godt som New Dawn ser ut til å gjøre:) Plassen den fikk etter litt tenking, ble venstre side på langveggen mot gårdsplassen. Så den får bare vokse seg fiiiiiin og stooooooooor så den blir ett blikkfang når det kommer besøk:):):):)

Så ble det en Bacopa til som fikk plassen sin på veggen siden av verandadøren:)




 

Jan kom innom en tur å tok mål for verandaen. Det blir ikke 2 meter utenfor veggen som jeg hadde fått for meg ville bli bra, for det ville kreve så mye graving og ekstraarbeid. Men å kjøre den ut slik en eller annen gang i fremtiden vil jo ikke være noe problem.

Enn så lenge blir den på 32 kvm, så det får holde det:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar