lørdag, september 18, 2010

Endelig er vedovnen på plass:)

...å så har jeg prøvd meg på en av loppisstolene....:)

Idag kom det en kar fra Torgersbråten å satt inn ovnen:) Det ble bare så fint:) Nå gjenstår bare å gjøre noe med muren - får ta det så fort så mulig....Gleder meg sinnsykt til å fyre opp;);) Må bare vente 2 dager - godt jeg skal jobbe i helgen:)

Så har jeg prøvd meg på å trekke om en av de gamle loppisstolene. Fant så mye rart da jeg rev av det gamle stoffet - mellom armleende; Kniv, ett gammelt negativ av tre bilder, penger og en del annet:) Artig;) Blir spennende å se hva den andre stolen skjuler:)

Jeg skjønner nå hvorfor det koster skjorta å trekke om gamle stoler!! Ikke lett! Det første armleende gikk greit, det andre ikke. Den hersens skruen ville bare ikke ut så da ble jeg forbannet å rev av hele driten med håndmakt - typisk Mona...så da ble det stol uten armleender... hehe.... men den ble faktisk kul:)

Ble så som så med omtrekkingen men synes den ikke ble så værst, å den funker fint på plassen sin:):) Stoffet kjøpte jeg på ikea for 65 kr meteren - lin;) Brukte en del av de gamle spikrene for å feste stoffet på sidene - litt sånn småpynt....:)



.

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar