onsdag, september 08, 2010

Kjøkkentaket er ferdigmalt:)

Idag har jeg fått tatt siste strøket på taket:) Det som ikke ble bra nå blir ikke bra:)

Jeg jukset jo litt der det manglet takplater; Skjærte til noen MDF plater, spikret på å sparklet sprekker. Det ble kanskje ikke helt perfekt men siden taket er skinnende hvitt blitt å resten av kjøkkenet forhåpentligvis blir kjempebra, så håper jeg at ingen vil se det:):)

Pål var her igår å begynte på det elektriske på kjøkkenet. På mandag kommer både han og elektrikeren. Da blir det strøm i stua, soverommet og kjøkkenet:):) Endelig:)

Elles så har jeg fått meg ny stekeovn og ny oppvaskmaskin av min kjære tante Tove:) I børstet stål;) WEEEEE:)

Gud å jeg gleder meg til kjøkkenet er ferdig - å endelig ser det ut til at det ikke er lenge til:)

2 kommentarer: