mandag, mai 24, 2010

New dawn og årets første sommerblomster:)

Fredag var jeg å handlet meg èn New Dawn som jeg plantet midt på veggen ved inngangsdøren... Håååååååååper den vil klare seg der å at den vil bli stor og fin:) Enn så lenge er den ganske så liten og søt. Trives den så kjøper jeg iallefall en til å planter ved siden av:)




 En vegg full av slike hadde vært noe:)

Handlet også ett par Bacopa som jeg falt fullstendig for. Passet ypperlig til veggfargen å gjorde det litt koseligere på den store veggen:) Så den klatrerosen får bare se å overleve å vokse seg oppetter dem;);)



Ellers ble hekken klipt enda mer ned enn det jeg og pappa gjorde i høst. Den ble tatt med motorsag ca 30 cm over bakken å jeg fikk ryddet skikkelig opp innimellom greienene. Det har kommet mange nye skudd så jeg håper den vil vokse seg fin og tett etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar