lørdag, mai 01, 2010

Røtter hele veien til mars og ellers litt pusling....

Igår tok jeg fatt på den andre veggen der eføyens røtter hadde okkupert bakken...

Jeg fatter ikke å begriper at det går ann å vokse noe så inn i h......!!! Det så ut som ett par relativt uskyldige røtter langs veggen, men da jeg begynte å grave, viste det seg at de hadde tatt veien laaaaaaangt innover plenen og ellers i retninger der man ikke trodde de var.......

Svett og irritert fikk jeg da opp det værste, så det ble fritt for disse jævlene langs veggen så man kan få plantet andre ting der etterhvert. Jeg måtte rett og slett kutte de av da de dro seg så langt ut på plenen... hadde jeg fortsatt hadde jeg vel vært i vikersund nå....å plenen hadde ikke vært plen lenger.. men håper restene vil dø å svinne henn nå som selve hovedrøttene er borte.....

Jeg tenker på gru på langveggen der jeg vet det finnes røtter også - men akkurat nå har jeg hverken energi eller ork til å krangle med å få de opp...

Fikk ryddet opp der verandaen skal være også - planerte ut massen som var der. Så nå tror jeg det skal være greit nok til snekkern kommer:) Gleder meg villt til den blir ferdig:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar